We werken graag aan audioproducties waar onze klant de tijd van de luisteraar beloont met goede storytelling, een duidelijke boodschap. We zijn trots op ons portfolio, waarvan we niet eens alles kunnen tonen. Eenvoudigweg omdat we ook audioproducties maken voor interne processen en ook dat vinden we leuk om te maken.

Deze podcast neemt je mee op je onvermijdelijke laatste reis. We praten met mensen die een uitvaart hebben meegemaakt, die voor hen bijzonder was. Welke keuzes maakten zij? En waarom? Hoe kijken ze daar nu op terug? En: hoe pakken ze de draad weer op? Deze podcast gaat ook over culturele aspecten en wetenswaardigheden. Je leert wat er mogelijk is en wat je moet regelen voor wat ons – helemaal aan het einde – te wachten staat.

De plastic cirkel is rond. Een podcastserie over een nieuw leven voor plastic. In de podcastserie ‘De plastic cirkel is rond’ zoomt TNO samen met NRC XTR in op de bijdrage van plastic aan een circulaire economie. In vier afleveringen gaan we in gesprek met wetenschappers en producenten over een nieuw leven voor plastic. Van innovaties voor nieuwe ontwerpen van plastic producten tot duurzame technologieën om plastics te recyclen.

Het Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid (het CCV) werkt aan een veilig en leefbaar Nederland. Samenwerking is daarbij essentieel. De podcastserie die de uitdagingen rond thuisprostitutie bespreekbaar maakt. Wie zijn deze mannen en vrouwen. Hoe kiezen zij het oudste vak ter wereld. Waarom doen ze dat het liefste thuis en hoe veilig is het eigenlijk? We praten hierover met sekswerkers, hun klanten en betrokken partijen, zoals gemeentes, politie en GGD.

Voor de Veiligheidscoalitie Midden-Nederland maakten we in samenwerking met NAP1 de serie Digitaal Beroofd. Een serie die vanuit het oogpunt van slachtoffers en deskundigen vertelt over de strijd tegen digitale berovingen. Richard was verantwoordlijk voor de interviews.

De inzet van betrouwbare media voor advertentiecampagnes zorgt voor een positieve impact op je reclameboodschap. ”Het effect van advertenties is bij vertrouwde merken groter: van koopintentie, merkenvoorkeur tot positieve merkwaarde,” vertelt Grimm. Het is verstandig om vertrouwen in media als criterium in mediaplanning mee te nemen. Maar aan welke media vertrouw je je merk toe? Je hoort het in deze eerste aflevering van de Trust in Media podcast.

Iedereen voelt zich wel eens eenzaam. Je voelt je niet verbonden met andere mensen of je mist een hechte band. Als je lang eenzaam bent, kan dat leiden tot fysieke en mentale problemen. Hoe voelt eenzaamheid en hoe breek je uit die situatie? In iedere aflevering besteden we ook aandacht aan onderzoeken naar Eenzaamheid. Wat zegt de wetenschap er eigenlijk over.

Voor deze serie podcasts maakten wij een audiologo en reportages. Prachtig om aan mee te hebben mogen werken.